اجاره مانومتر اکسیژن

اجاره مانومتر اکسیژن

اجاره مانومتر اکسیژن برای افرادی که بیماری تنفسی و قلبی و کرونا دارند از جمله وسایل مهم جهت اکسیژن تراپی در بیمارستان‌ها و یا در منازل است. اجاره کپسول اکسیژن برای بیمارانی کاربرد دارد که سطح اکسیژن خون آنها کاهش یافته و برای مدت زمان محدودی نیاز به میزان اکسیژن بالاتر از اکسیژن موجود در هوا دارند.

به این نکته در هنگام استفاده از انواع کپسول اکسیژن باید توجه کنید که وسیله‌ای که میزان اکسیژن خروجی را در کپسول اکسیژن تنظیم و مدیریت می‌کند، مانومتر اکسیژن است. به وسیله مانومتر مقدار خروجی اکسیژن مورد نیاز بیمار بر روی عدد مناسب وضعیت بیمار تنظیم می‌شود و توسط نازل بینی یا ماسک اکسیژن به بیمار منتقل می‌شود. ضمن اینکه مخزن آب داخل مانومتر باعث می‌شود تا اکسیژن مرطوب به ریه برسد و از آسیب رسیدن به ریه جلوگیری می‌کند.

 

اهمیت مانومتر اکسیژن

در انواع کپسول‌های اکسیژن مهم‌ترین جز مانومترها هستند که کاربرد اصلی را در کپسول دارند. مانومتر از قسمت‌های مختلف تشکیل شده است که همان‌طور که گفته شد وظیفه تنظیم جریان گاز اکسیژن و مرطوب ساختن آن برای بیمار را بر عهده دارد. اگر فلومتر با فشارشکن و گیج همراه باشد به این مجموعه مانومتر گفته می‌شود؛ ولی اگر بدون گیج و فشار شکن باشد به آن مانومتر ساده گفته می‌شود.

 

آشنایی با انواع مانومتر

برای اجاره مانومتر اکسیژن باید با انواع آنها آشنا باشید. به طور کلی مانومترها در دو شکل تولید و به بازار عرضه می‌شوند، شکل سی و یو انگلیسی.

در شکل سی یک طرف مانومتر مسدود و در واقع طرف دیگر آن به نقطة فشار متصل می‌گردد. مانومترهایی که به شکل یو هستند طوری می‌باشند که یک طرف آن باز و طرف دیگر آن به ظرف گاز متصل می‌شود که می‌توان در لوله‌های آن جیوه و یا مایعات دیگر ریخت.

 

هزینه <yoastmark class=

 

بعضی از انواع این وسایل وجود دارند به نام رگلاتور که جزئی از مانومترهایی هستند که از میزان فشار ورودی گاز اکسیژن کم می‌کند و آن را به حداقل می‌رساند تا این گازها به افراد آسیب نرساند. این وسیله‌ها در حال حاضر در طرح‌های گوناگونی قابل مشاهده است که در مصرف‌های زیادی از جمله صنایع پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر در صنعت پزشکی کاربرد دارد و با نام فشار شکن می‌توان آن را شناخت.

رگلاتور وسیله‌ای است که توانایی این را دارد که با تنظیم میزان اکسیژنی که بیماران نیاز دارند به بهبود بیماری‌های ریوی کمک کند. این وسیله‌ها یک لیوان برای مرطوب کردن در انتهای خود دارد که قبل از این که گاز از رگلاتور خارج شود آن را مرطوب می‌کند و کپسول را برای استفاده آماده می‌کند.

جهت اطلاع از قیمت اجاره کپسول اکسیژن و شرایط آن در جنوب تهران بر روی کلمه “اجاره کپسول اکسیژن در جنوب تهران” کلیک کنید.

نکات مهم جهت استفاده و اجاره مانومتر اکسیژن

  • در هنگام جابه‌جایی و استفاده توجه داشته باشید به هیچ عنوان دست آغشته به روغن با کپسول اکسیژن یا مانومتر اکسیژن تماس نداشته باشد.
  • جهت اتصال مانومتر، بعد از اینکه از جعبه آن را خارج کردید، آن را از محل مهره به شیر اکسیژن کپسول متصل کنید.
  • شیر کپسول اکسیژن و مانومتر اکسیژن را به مدت ۱۰ ثانیه باز کرده تا گرد و غبار احتمالی از مانومتر خارج گردد.
  • تا زیر محل خط کشی لیوان مرطوب کننده مانومتر را از آب مقطر پر کنید سپس در محل خود نصب نمایید. توجه داشته باشید که لیوان چند بار مصرف است و در صورت رسوب آب باید تعویض شود.
  • برای استفاده باید ماسک اکسیژن را به مانومتر وصل کنید و ماسک را بر روی صورت بیمار، قرار دهید.
  • میزان اکسیژن مورد نیاز بیمار را توسط شیر مانومتر اکسیژن تنظیم نمایید.
  • در صورت عدم استفاده از کپسول اکسیژن، حتماً مانومتر اکسیژن را ببندید.

 

هزینه اجاره مانومتر اکسیژن

اگر یکی از عزیزان شما مشکل ریه دارد و به راحتی نمی‌تواند نفس بکشد و بر اساس دستور پزشک نیاز است که برای مدت زمانی در منزل اکسیژن بگیرد اجاره کپسول اکسیژن همراه با مانومتر برای شما مناسب‌ترین گزینه است. زمانی که از اکسیژن استفاده می‌کنید انتظار می‌رود بیمار شما، بهتر نفس بکشد، احساس بهتری داشته باشد و راحت بخوابد و همچنین هوشیارتر شود و درد کمتری حس کند.

اما آیا تمام کپسول‌های اکسیژن موجود در بازار استاندارد هستند؟ برای خرید یا اجاره مانومتر اکسیژن یا انواع کپسول اکسیژن استاندارد و سالم می‌توانید از متخصصین اکسیژن سنتر کمک بگیرید. قیمت خرید یا اجاره مانومتر اکسیژن با توجه به مدت زمان مورد نیاز شما (ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه) و برند تولیدی آن متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از هزینه اجاره از خدمات آنلاین ما بهره‌مند شوید.

اکسیژن سنتر علاوه بر اینکه در زمینه اجاره کپسول اکسیژن فعالیت دارد در زمینه‌های دیگر از جمله فروش کپسول اکسیژن، شارژ کپسول اکسیژن و خرید کپسول اکسیژن نیز به شما عزیزان خدمات ارائه می‌دهد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *