اجاره کپسول اکسیژن در تهران شبانه روزی

اجاره کپسول اکسیژن در تهران شبانه روزی

اجاره کپسول اکسیژن در تهران شبانه روزی برای افرادی که سالمند یا بیماری در منزل دارند که نیاز به دستگاه اکسیژن دارد امری ضروری است. ممکن است پزشک پس از ترخیص بیمار تنفسی توصیه کند که در منزل برای مدت زمان مشخصی از دستگاه کپسول اکسیژن یا اکسیژن ساز استفاده کنید. در چند سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کووید 19 و مراقبت از بیماران کووید در منزل، استفاده از این دستگاه بسیار رواج یافته است؛ بنابراین استفاده از این دستگاه در منزل برای برخی از بیماران بسیار ضروری است.

 

نحوه اجاره کپسول اکسیژن در تهران

ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که فرایند اجاره کپسول اکسیژن در تهران شبانه روزی به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که اجاره کپسول اکسیژن به صورت شبانه روزی، هفتگی یا ماهانه هستند و قرارداد آنها با توجه به مدت مورد استفاده متفاوت است؛ اما نحوه تحویل دستگاه در همه موارد کاملاً یکسان است.

جهت اجاره کپسول اکسیژن در تهران شبانه روزی کافی است که با مرکز اکسیژن سنتر تماس بگیرید تا به راحتی و در کمترین زمان با کمک کارشناسان ما به صورت شبانه روزی فرایند اجاره کپسول اکسیژن را انجام دهید و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید. شما عزیزان جهت خرید یا اجاره و همچنین مشاوره می‌توانید از خدمات آنلاین ما بهره‌مند شوید.

 

اجاره کپسول اکسیژن در تهران شبانه روزی
مراحل اجاره کپسول اکسیژن در تهران شبانه روزی

 

مراحل اجاره کپسول اکسیژن

برای افرادی که جدیداً یکی از عزیزان آنها بیمار شده و احتیاج به کپسول اکسیژن پیدا کرده‌اند این سؤال پیش می‌آید که برای اجاره باید چه مراحلی را طی کرد؟ مراحل اجاره کپسول اکسیژن در تهران شبانه روزی عبارت‌اند از:

  • استفاده از کپسول و مدت زمان استفاده از آن باید توسط پزشک معالج تجویز شود.
  • برای انتخاب بهتر و مناسب با نیاز بیمار خود با کارشناسان اکسیژن سنتر مشورت کنید.
  • جهت مشورت درباره اینکه اجاره یا خرید کپسول اکسیژن برای شما به صرفه تر است می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.
  • پس از انتخاب مدل کپسول اکسیژن متناسب با بیمار شما، سفارش ثبت می‌شود.
  • در کمترین زمان ممکن کپسول اکسیژن در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.
  • در صورت اتمام میزان اکسیژن موجود در کپسول، جهت شارژ کپسول اکسیژن باید با مرکز تماس بگیرید.

مقاله مرتبط: شارژ کپسول اکسیژن شرق تهران شبانه روزی


آیا استفاده از کپسول اکسیژن مشکلاتی نیز دارد؟

از جمله مشکلات کپسول اکسیژن برای افراد این است که این کپسول‌ها بسته به میزان حجم آنها می‌توانند اکسیژن را بین 30 دقیقه تا 2 ساعت ذخیره کنند و در اختیار بیمار قرار دهند؛ اما بعد از گذشت مدت زمانی باید شارژ مجدد آنها انجام شود، به همین دلیل استفاده از کپسول اکسیژن برای بیمارانی که به صورت متداول به اکسیژن احتیاج دارند مناسب نیست، پیشنهاد ما به این افراد این است که به جای استفاده از کپسول اکسیژن از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند که به صورت پیوسته اکسیژن تولید و در اختیار آنها قرار می‌دهد. همچنین ممکن است برای شما جالب باشد که استفاده دائمی از کپسول اکسیژن ممکن است به حنجره و تارهای صوتی بیمار آسیب بزند و هر چه این مدت زمان بیشتر باشد آسیب بیشتر و جدی‌تر می‌شود.

 

قیمت اجاره کپسول اکسیژن در تهران شبانه روزی

قیمت و هزینه اجاره کپسول اکسیژن در تهران شبانه روزی به عواملی مانند جنس کپسول اکسیژن، ظرفیت آن و وارداتی بودن و یا ایرانی بودن آن بستگی دارد، در هنگام اجاره این نکته را در نظر داشته باشید که کپسول‌های اکسیژن فولادی از کپسول‌های اکسیژن آلومینیومی و کپسول اکسیژن وارداتی نسبت به نوع داخلی به دلیل برخورداری از کیفیت بالاتر، گران‌تر هستند. جهت خرید یا اجاره نگران قیمت آنها نباشید قیمت‌ها در اکسیژن سنتر بر اساس مصوبه است. اکسیژن سنتر تمام تلاش خود را می‌کند تا کالاهای مورد نیاز برای مراقبت از بیماران را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *