فروش کپسول اکسیژن

فروش کپسول اکسیژن توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود؛ ولی شما عزیزان در هنگام خرید کپسول اکسیژن حتماً از طریق شرکت و سایت معتبری اقدام نمایید که کیفیت و ایمنی بودن محصول را برای شما تضمین می‌کند و شما عزیزان می‌توانید هر گونه سؤال یا ابهامی درباره نحوه استفاده از کپسول اکسیژن و متعلقات آن دارید به صور مشاوره حضوری یا تلفنی جویا شوید.

 

تمامی کپسول‌های اکسیژن در شرکت اکسیژن سنتر جهت فروش به تاریخ روز و 5 سال گارانتی می‌باشد و تمامی مانومترهای اکسیژن دارای گارانتی دوساله است.

 

اهمیت کپسول اکسیژن

کپسول اکسیژن که به مخزن اکسیژن نیز مشهور است یکی از مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین تجهیزات پزشکی محسوب می‌شود که هم در مراکز درمانی و هم در منازل مورداستفاده قرار می‌گیرد. کپسول‌های اکسیژن، اکسیژن کافی و مناسب را برای بیمارانی که قادر به دریافت اکسیژن کافی به بدن خود نیستند ارائه می‌دهند و بیشتر برای بیمارانی استفاده می‌شود که سطح اکسیژن خون آنها به دلایل مختلفی کاهش‌یافته و برای مدت زمان محدودی نیاز به میزان اکسیژنی بالاتر از اکسیژن موجود در هوا دارند.

بسیاری از افراد برای راحتی عزیزان خود ترجیح می‌دهند که تمام امکانات رفاهی و درمانی را در منزل فراهم کنند تا بیمارشان در خانه تحت درمان قرار بگیرد ما در شرکت اکسیژن سنتر تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با در اختیار گذاشتن تجهیزات لازم و ضروری پزشکی به شما عزیزان کمک کنیم تا در منزل یا در مراکز بهداشتی بتوانید به نحو احسنت از عزیزان خود نگهداری نمایید تا دوباره نعمت سلامتی خود را به دست آورند.

 

معرفی انواع کپسول اکسیژن برای خرید

در هنگام خرید و فروش کپسول اکسیژن داشتن اطلاعاتی درباره انواع کپسول به شما کمک شایانی می‌کند. کپسول اکسیژن را با توجه به حجم به دسته‌های 2 لیتری تا 60 لیتری تقسیم می‌کنند که بهتر است متناسب با نیاز بیمار خود حجم کپسول را انتخاب نمایید. علاوه بر تقسیم بندی بر اساس حجم اکسیژن، با توجه به کاربرد آنها در 4 دسته کپسول گاز فشرده‌شده، کپسول اکسیژن مایع، کپسول فشرده‌کننده اکسیژن خانگی و کپسول فشرده‌کننده اکسیژن قابل‌حمل (POC) قرار می‌دهند که در ادامه به طور مختصر هر یک را توضیح می‌دهیم.

 

معرفی انواع کپسول اکسیژن برای خرید و فروش

 

کپسول گاز فشرده‌شده

این نوع کپسول برای استفاده در منزل مناسب است و امکان شارژ کپسول اکسیژن برای این نوع وجود دارد. اگر قصد استفاده از کپسول را در خارج از خانه دارید باید از دستگاه محافظ اکسیژن استفاده کنید.

 

کپسول اکسیژن مایع

این نوع کپسول‌ها امکان شارژ مجدد را دارند و هر دو هفته یکبار باید توسط شرکت شارژ شوند. برای مصارف خانگی مناسب هستند و از سایر کپسول‌ها مخزن ذخیره بزرگ‌تر دارد و وزن آن بیشتر از 55 کیلوگرم است. مخزن آن بسیار سرد است که در زمان استفاده و پر کردن آن‌ها، دقت و مراقبت زیادی باید داشته باشید.

 

کپسول فشرده‌کننده اکسیژن خانگی

این نوع کپسول از برق استفاده می‌کند و احتیاجی به پر کردن دوباره ندارد؛ زیرا هوا را از فضای اتاق به داخل، مکش می‌کند و سپس با از بین‌بردن نیتروژن و سایر ناخالصی‌ها، اکسیژن خالص را به فرد نیازمند تحویل می‌دهد.

 

کپسول فشرده‌کننده اکسیژن قابل‌حمل (POC)

حمل این نوع کپسول بسیار آسان است و شما می‌توانید حتی در هواپیما هم از آن استفاده کنید. احتیاج به شارژ مجدد ندارد و برای کار کردن از برق یا باتری استفاده می‌کند.

 

فروش انواع کپسول اکسیژن

 

نکات مهم در خرید و فروش کپسول اکسیژن

کپسول اکسیژن با توجه به تولید داخلی یا وارداتی بودن و حجم با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود. هرچه اندازه کپسول بزرگ‌تر باشد به طبع با قیمت بالاتری فروخته می‌شود. البته این نکته نیز حائز اهمیت است که کپسول‌های بزرگ‌تر با توجه به حجم اکسیژنی که در اختیارمان قرار می‌دهند از لحاظ قیمتی به‌صرفه‌تر هستند. کپسول‌های وارداتی نیز با توجه به جنس باکیفیت‌تر و هزینه‌های جابجایی، قیمت بالاتری را به نسبت کپسول‌های داخلی دارا می‌باشند. در هنگام خرید به نشان استاندارد (برای کپسول‌های ایرانی) و ISO (برای کپسول‌های چینی) توجه نمایید.

همان‌طور که می‌دانید کپسول اکسیژن برای بیمارانی که به دلایل مختلفی مشکلات تنفسی دارند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به دلیل قیمت پایین‌تر کپسول‌های دست دوم نسبت به کپسول نو، اگر شما عزیزان قصد خرید کپسول اکسیژن دست دوم را دارید به این نکته حتماً توجه نمایید که کپسول بر اساس استاندارها و ضوابط لازم پر شده باشد و از نظر ظاهری سالم و بدون آسیب‌دیدگی باشد.

شما عزیزان می‌توانید در طول روز از خدمات آنلاین شرکت اکسیژن سنتر جهت مشاوره تلفنی استفاده نمایید تا بتوانید کپسول اکسیژن ایمن را با قیمت مناسب برای رفاه حال عزیزان خود خریداری نمایید.