خرید کپسول اکسیژن

خرید کپسول اکسیژن برای افرادی که به دلایل مختلف از جمله کرونا، مشکلات تنفسی و ریوی پیدا کرده‌اند حائز اهمیت است. در هنگام خرید کپسول اکسیژن همواره نیاز بیمار خود را در نظر بگیرید ممکن است بیمار شما احتیاج به کپسول 5 لیتری داشته باشد و یا نیازمند کپسول با حجم بالاتری مانند 30 لیتری داشته باشد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هر چه حجم کپسول اکسیژن کمتر باشد احتیاج به دفعات بیشتری برای شارژ کپسول اکسیژن دارید. جهت سفارش خرید کپسول اکسیژن حتماً نظر تخصصی پزشک بیمار خود را لحاظ کنید.

 

شرکت اکسیژن سنتر جهت حال رفاه بیماران پس اتمام استفاده از کپسول اکسیژن به صورت قیمت روز کپسول اکسیژن را از بیماران خریداری می‌نماید.

 

انواع کپسول اکسیژن

کپسول اکسیژن در حجم‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر یک برای مصارف خاصی توصیه می‌شوند. برای استفاده بهتر، آشنایی شما با انواع کپسول سودمند خواهد بود. به طور کلی حجم کپسول‌ها از 2 لیتر تا 68 لیتر وجود دارد که به کپسول 10 لیتری اکسیژن به دلیل دارا بودن وزن مناسب (حدود 10 کیلوگرم) و قابلیت حمل و نقل راحت‌تری نسبت به کپسول‌های اکسیژن بزرگ‌تر، کپسول اکسیژن خانگی می‌گویند. کپسول‌های کوچک‌تر به دلیل اینکه سریع‌تر تخلیه می‌شوند و احتیاج به شارژ بیشتری دارند معمولاً نیاز بیمار را برطرف نمی‌کنند.

کپسول‌های 40 لیتری اکسیژن به کپسول اکسیژن بیمارستانی معروف هستند که بیمارستان‌ها با تهیه تعدادی از آنها می‌توانند نیازهای بیماران خود را برطرف نمایند. همه کپسول‌ها از بخش‌های شیر تنظیم‌کننده، بخش کپسول، پیچ کنترل، ماسک اکسیژن، جریان سنج، فشار سنج و شیشه آب مقطر ساخته شده‌اند.

 

آشنایی با انواع کپسول اکسیژن

 

نکات مهم در نگهداری کپسول اکسیژن

در هنگام نگهداری از کپسول اکسیژن در خانه یا مراکز درمانی باید یک سری نکات رعایت شود تا به کپسول آسیبی وارد نشود.

  • حتماً کپسول را دور از نور مستقیم خورشید و گرمای زیاد قرار دهید. احتمال منفجر شدن آن وجود دارد که خسارت‌های زیادی را وارد خواهد کرد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در اطراف کپسول محصولات نفتی مانند گریس و روغن وجود نداشته باشد.
  • برای جابه‌جایی راحت‌تر کپسول به شما پیشنهاد می‌کنیم که از پایه چرخ‌دار استفاده کنید. به خضوض برای کپسول‌های سنگین شما نمی‌توانید آن را به راحتی جابجا کنید. اگر پایه چرخ‌دار در دسترس ندارید برای حمل آن باید به حالت دورانی آن را جابجا نمایید.
  • اگر بیمار شما نیاز مبرمی به اکسیژن دارد همیشه توجه داشته باشید که کپسول پر باشد و برای شارژ مجدد آن به موقع اقدام نمایید.
  • زمانی که از کپسول استفاده نمی‌شود، شیر آن را حتماً ببندید. برای تعویض شیر کپسول جهت جلوگیری از آسیب به آن حتماً از آچار استفاده نمایید.
  • کپسول را در محیطی با تهویه مناسب قرار دهید تا اگر دچار نشتی شد از تجمع اکسیژن جلوگیری شود.
  • قبل از استفاده از سالم بودن کپسول مطمئن شوید. اگر کپسول نشتی داشته باشد احتمال آتش‌سوزی در محل وجود دارد.

 

تفاوت بین کپسول اکسیژن با دستگاه اکسیژن

نحوه تولید اکسیژن توسط این دو دستگاه با یکدیگر متفاوت است. دستگاه اکسیژن توسط برق کار می‌کند؛ اما مدل قابل حمل آن از باتری استفاده می‌کند. دستگاه اکسیژن‌ساز هوای اطراف را به داخل می‌کشد و بعد از تسویه اکسیژن مورد نظر را از طریق ماسک یا لوله‌های تنفسی به بیمار منتقل می‌کند و زمانی که بیمار از دستگاه استفاده نکند، دستگاه خاموش می‌شود. این دستگاه اکسیژن غلیظ را ذخیره نمی‌کند.

کپسول اکسیژن، اکسیژن را به صورت غلیظ شده در خود ذخیره می‌کند و بعد از مدتی استفاده اکسیژن داخل آن تمام شده و باید برای شارژ مجدد آن اقدام کرد. کپسول‌های 3،5،10 و 50 لیتری امکان شارژ مجدد دارند. هزینه کپسول اکسیژن نسبت به دستگاه آن مناسب‌تر است.

 

خرید کپسول اکسیژن با دستگاه اکسیژن

 

سفارش خرید کپسول اکسیژن

جهت سفارش خرید کپسول اکسیژن نگران زمان خود نباشید شما عزیزان می‌توانید هر روز هفته با مراجعه به فروشگاه جهت خرید یا شارژ کپسول اکسیژن اقدام نمایید اگر امکان مراجعه حضوری به فروشگاه را ندارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از خدمات آنلاین ما استفاده کنید.

زمانی که دیگر احتیاج به کپسول اکسیژن نداشتید نگهداری آن در منزل خطرناک است. شما عزیزان می‌توانید جهت فروش آن با مرکز اکسیژن سنتر تماس بگیرید. ما کپسول شما را با توجه به قیمت روز خریداری می‌کنیم.