خرید دستگاه بای پپ و سی پپ در شمال تهران

اگر شما عزیزان به دنبال خرید دستگاه بای پپ و سی پپ در شمال تهران حتماً این مطلب را بادقت مطالعه نمایید. دستگاه‌های CPAP و Bi-pap  دستگاه‌هایی هستند که با درمان مکانیکی از راه هوایی پشتیبانی می‌کنند. دستگاه CPAP و Bi-Pap از فناوری برای درمان اختلال تنفس در هنگام خواب استفاده می‌کنند.

برای خرید دستگاه بای پپ و سی پپ در شمال تهران حتماً به شرکت اکسیژن سنتر مراجعه نمایید. این شرکت علاوه بر دستگاه بای پپ و سی پپ، انواع کپسول اکسیژن را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

تفاوت بای پپ و سی پپ در چیست؟

CPAP  یا فشار مثبت مداوم راه هوایی، درمانی است که از فشار خفیف هوا برای باز نگه داشتن راه‌های هوایی استفاده می‌کنند. CPAP معمولاً توسط افرادی استفاده می‌شود که مشکلات تنفسی مانند آپنه خواب، اختلالات خواب، نارسایی احتقانی قلب، دیسترس تنفسی شدید و تا حدودی آسم دارند.

BPAP  مخفف فشار مثبت راه هوایی Bilevel است و از نظر عملکرد و طراحی بسیار شبیه به دستگاه CPAP (فشار مثبت مداوم راه هوایی) می‌باشد. دستگاه BiPAP مشابه دستگاه CPAP یک نوع درمان غیرتهاجمی برای بیمارانی است که از آپنه خواب رنج می‌برند.

هر دو نوع دستگاه هوای تحت فشار را از طریق ماسک به مجاری تنفسی بیمار می‌رسانند. فشار هوا با عمل به عنوان یک آتل، ماهیچه‌های گلو را از فروپاشی و کاهش انسداد جلوگیری می‌کند. هر دو دستگاه CPAP و BiPAP به بیماران این امکان را می‌دهند که به راحتی و به طور منظم در طول شب نفس بکشند.

CPAP

دستگاه‌های CPAP رایج‌ترین دستگاه‌هایی هستند که برای آپنه انسدادی خواب استفاده می‌شوند. دستگاه CPAP یک جریان ثابت و پیوسته از فشار هوا را به مجاری هوایی فوقانی می‌رساند. در دستگاه‌های CPAP برخی از بیماران در برابر فشار ثابت منفرد بازدم را دشوار می‌دانند. بازدم در برابر هوای ورودی برای بیمارانی که قدرت فشار بالاتری دارند دشوار است، گویی که مجبورند به زور نفس خود را خارج کنند.

BIPAP

از سوی دیگر، سیستم‌های Bi-PAP با فرایند تنفسی که فشار زیاد در هنگام دم و فشار کم در بازدم است، کار می‌کنند. سیستم BiPAP دارای دو تنظیم فشار است، فشار تجویز شده برای استنشاق (ipap) و فشار کمتر برای بازدم (epap). این تنظیمات دوگانه به کاربر این امکان را می‌دهد که هوای بیشتری را وارد و از ریه‌های خود خارج کند. سیستم BiPAPs شامل یک ویژگی زمان‌بندی تنفس است که تعداد تنفس‌های فرد در دقیقه را اندازه‌گیری می‌کند. اگر زمان بین تنفس از حد تعیین شده بیشتر شود، دستگاه می‌تواند با افزایش موقت فشار هوا، فرد را مجبور به تنفس کند.

خرید دستگاه بای پپ و سی پپ در شمال تهران
خرید دستگاه بای پپ و سی پپ در شمال تهران از اکسیژن سنتر

برای خرید دستگاه بای پپ و سی پپ در شمال تهران حتماً باید تفاوت آنها را بدانید. تفاوت اصلی این است که در حالی که CPAP با استفاده از یک نوع فشار به فرد کمک می‌کند دم کند، BiPAP  با استفاده از دو فشار مختلف به فرد کمک می‌کند هم دم و هم بازدم را انجام دهد. این بدان معنی است که بازدم با دستگاه‌های BiPAP راحت‌تر است.

از هر دو دستگاه BiPAP و CPAP می‌توان برای درمان نارسایی قلبی که یکی از عوارض احتمالی COPD است استفاده کرد. این درمان میزان خونی را که به قلب باز می‌گردد کاهش می‌دهد، به این معنی که فشار کمتری به قلب وارد می‌شود.

اگر قصد خرید بای پپ و سی پپ در غرب تهران را دارید حتما اینجا کلیک کنید.

انواع دستگاه‌های CPAP/Bibap

دستگاه‌های CPAP/Bibap از طریق ماسکی که می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد به بیمار متصل می‌شود.

1. ماسک بینی

این ماسک‌ها جریان مؤثر هوا را به مجرای بینی می‌دهند و نسبت به ماسک تمام صورت راحت‌تر هستند. با این حال، آنها از مجرای دهانی حمایت نمی‌کنند و در هنگام خواب تمایل به لیز خوردن دارند.

2. ماسک کامل صورت

این ماسک‌ها بهتر از سایر ماسک‌ها روی صورت می‌مانند و جریان هوا را هم برای جریان هوای دهان و بینی فراهم می‌کنند. ماسک‌های تمام صورت از مهروموم‌های محافظ تشکیل شده‌اند که یک تناسب راحت را ایجاد می‌کنند. یکی از اشکالات این ماسک‌ها این است که ممکن است ناراحت کننده باشند و روی چندین نقطه روی صورت فشار وارد کنند.

انتخاب ماسک CPAP/Bi-pap مناسب برای اطمینان از بی وقفه بودن درمان CPAP/Bi-Pap ضروری است. مزایا و معایب هر ماسک باید اندازه‌گیری شود و با کمک پزشک انتخاب شود. برای خرید دستگاه بای پپ و سی پپ در شمال تهران و مشاوره رایگان حتماً 09125906605 – 09102121077 تماس حاصل نمایید.

خرید دستگاه بای پپ و سی پپ در شمال تهران به صورت آنلاین از اکسیژن سنتر

اکسیژن سنتر امکان تحویل درب منزل را فراهم می‌کند تا اطمینان حاصل شود که راحت‌ترین تجربه خرید را دارید. برای خرید دستگاه بای پپ و سی پپ در شمال تهران حتماً به اکسیژن سنتر مراجعه نمایید. اکسیژن سنتر همچنین دارای انواع کپسول اکسیژن است که با گارانتی می‌باشد. فرایند جستجو و سفارش آسان ما و زمان تحویل سریع ما تضمین‌کننده یک روند خرید راحت و بدون مشکل است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *