انواع تفاوت کپسول اکسیژن پزشکی و صنعتی

تفاوت کپسول اکسیژن پزشکی و صنعتی

آیا تفاوت کپسول اکسیژن پزشکی و صنعتی را می‌دانید؟ اکسیژن در تمام اشکال آن درخواست زیادی دارد و بسته به هدف مصرف اکسیژن در ظروف، سیلندر و بسیاری از فرمت‌های دیگر موجود است. به عنوان مثال، اکسیژن پزشکی به شرایط و عوارض تنفسی کمک می‌کند، در حالی که از اکسیژن صنعتی در صنایع مختلف استفاده می‌شود. برای تهیه کپسول اکسیژن از شرکت‌های معتبر از جمله اکسیژن سنتر اقدام نمایید تا کپسول‌های ایمن و با ضمانت به دست شما عزیزان برسد.

جای تعجب نیست که ارزش بازار اکسیژن که در سال 2020 تقریباً 26150.5 میلیون دلار بوده، تا سال 2025 به 37293.2 میلیون دلار برسد. در این مطلب نکات مهمی که باید در مورد تفاوت کپسول اکسیژن پزشکی و صنعتی بدانید را برای شما عزیزان توضیح می دهیم.

اکسیژن صنعتی چیست؟

اکسیژن صنعتی معمولاً در تأسیسات تولیدی و سایر تنظیمات صنعتی استفاده می‌شود. با در نظر گرفتن میزان واکنش پذیری اکسیژن، گاز صنعتی ممکن است برای اکسیداسیون و احتراق استفاده شود. همچنین برای تحریک واکنش‌های شیمیایی خاص استفاده می‌شود. در اینجا چند نمونه رایج که از اکسیژن صنعتی در آن استفاده می‌شود آورده شده است.

  • فرایندهای اکسیداسیون و گازی شدن زغال سنگ
  • برش فلز و فولاد، جوشکاری و لحیم کاری
  • تولید فلزات آهنی و غیرآهنی
  • صنعت تولید خمیر و کاغذ نیز از آن به عنوان ماده شیمیایی سفید کننده استفاده می‌کند.

بر خلاف اکسیژن پزشکی که عمدتاً برای کمک به مشکلات تنفسی و شرایط تنفسی استفاده می‌شود، اکسیژن صنعتی برای استنشاق بی خطر نیست. اگر شما عزیزان به هر دلیلی به کپسول اکسیژن نیاز داشتید می‌توانید از خدمات اکسیژن سنتر استفاده کنید. اکسیژن سنتر خدمات مختلفی از جمله اجاره، فروش، خرید و شارژ انواع کپسول اکسیژن پزشکی را به شما عزیزان ساکن تهران ارائه می‌دهد.

اکسیژن پزشکی چیست؟

همان‌طور که از نامش پیداست، اکسیژن پزشکی در درجه اول برای مداخلات پزشکی و اهداف مراقبت‌های بهداشتی استفاده می‌شود. معمولاً در کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها، اورژانس‌ها و سایر مراکز مراقبت‌های بهداشتی یافت می‌شود و از طریق کمپرسورهای هوای پزشکی تولید می‌شود.

اکسیژن پزشکی ممکن است برای بیماران مبتلا به بیماری‌های تنفسی و کسانی که نیاز به کمک برای تنفس دارند تجویز شود. همچنین می‌توان از آن برای درمان‌های نجات دهنده استفاده کرد. برخی از رایج‌ترین عملکردهای آن درمان آسم، اکسیژن درمانی، احیای کمک‌های اولیه و حمایت از زندگی است. اکسیژن پزشکی نیز به تحریک رشد سلولی کمک می‌کند.

عملکرد اکسیژن پزشکی کاملاً انعطاف پذیر است. معمولاً برای شرایط جراحی و تروما استفاده می‌شود. همچنین در درمان COVID-19، آسم، ذات‌الریه و سایر بیماری‌های تنفسی ضروری است.

 

انواع تفاوت کپسول اکسیژن پزشکی و صنعتی
تفاوت کپسول اکسیژن پزشکی و صنعتی

 

 چه تفاوتی بین اکسیژن صنعتی و پزشکی وجود دارد؟

هدف از اکسیژن صنعتی تسریع و پشتیبانی از واکنش‌های شیمیایی در کارخانه‌های تولیدی و سایر انواع تأسیسات صنعتی است. آنها به اندازه‌ای که FDA اکسیژن پزشکی را تنظیم می‌کند، تنظیم نمی‌شوند، بنابراین خوردن آن بی خطر نیست.

اکسیژن پزشکی به حفظ سطح اکسیژن خون سالم برای بیماران مبتلا به بیماری‌های تنفسی و کسانی که در شرایط تروما یا اورژانس هستند کمک می‌کند. همچنین ممکن است برای حمایت از زندگی استفاده شود. این نوع گاز اغلب در موقعیت‌های تهدید کننده زندگی استفاده می‌شود، بنابراین FDA پارامترهای سخت‌گیرانه‌ای را برای اطمینان از اینکه اکسیژن پزشکی در معرض آلاینده‌های مضر قرار نمی‌گیرد تعیین کرده است.

برای جمع‌بندی، هر دو نوع اکسیژن اهداف منحصر به فرد خود را دارند و نباید با یکدیگر تعویض شوند. در غیر این صورت، می‌تواند منجر به حوادث یا عوارض سلامتی شود.

اکسیژن پزشکی را از یک منبع معتبر دریافت کنید

کارشناسان با تجربه اکسیژن سنتر به شما کمک می‌کنند تا بتوانید کپسول اکسیژن مناسب با نیاز خود تهیه کنید. شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین دریافت خدمات مختلف در زمینه کپسول اکسیژن می‌توانید با شماره‌های  09125906605 – 09102121077 تماس بگیرید.

شارژ و اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران

اگر شما عزیزان در غرب تهران زندگی می‌کنید و به هر دلیلی نیاز به استفاده از کپسول اکسیژن دارید می‌توانید خدمات اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران را از اکسیژن سنتر دریافت نمایید. این شرکت خدمات خود را با ضمانت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

اجاره کپسول اکسیژن در جنوب تهران

برای شارژ و اجاره کپسول اکسیژن در جنوب تهران حتماً به اکسیژن سنتر مراجعه نمایید. این شرکت خدماتی از جمله خرید، فروش، شارژ و اجاره انواع کپسول اکسیژن را به شما عزیزان با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. این شرکت فقط خدمات کپسول اکسیژن ارائه می‌دهد. برای آشنایی با تفاوت کپسول اکسیژن پزشکی و صنعتی نکات مهمی در این مطلب اشاره کردیم.

اجاره کپسول اکسیژن در شرق تهران

امروزه شرکت‌های مختلفی وجود دارند که خدمات تجهیزات پزشکی را ارائه می‌دهند. شما عزیزان توجه داشته باشید که خدمات مورد نیاز خود در زمینه تجهیزات پزشکی به خصوص شارژ و اجاره کپسول اکسیژن در شرق تهران را از شرکتی معتبر در خواست نمایید تا کپسولی ایمن و با ضمانت به دست شما عزیزان برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *