نکات اجاره دستگاه مانومتر در تهران

اجاره دستگاه مانومتر در تهران

اجاره دستگاه مانومتر در تهران برای افرادی که از کپسول اکسیژن استفاده می‌کنند کاربرد دارد. شرکت اکسیژن سنتر برای راحتی شما عزیزان جهت نگهداری بیمارتان در منزل خدمات مختلفی در زمینه دستگاه‌های پزشکی از جمله خرید کپسول اکسیژن، شارژ کپسول اکسیژن، فروش کپسول اکسیژن و اجاره کپسول اکسیژن ارائه می‌دهد.

برای اقدام به اجاره دستگاه مانومتر در تهران باید اطلاعات کافی درباره این دستگاه داشته باشید.

دستگاه مانومتر چیست؟

مانومتر اکسیژن که بیشتر با نام اختصاری مانومتر شناخته می‌شود از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که وظیفه تنظیم جریان گاز اکسیژن و مرطوب ساختن آن برای بیمار را دارد. مانومتر دارای صفحه فشارسنج جهت نشان دادن فشار اکسیژن و فلومتر درج، جهت تنظیم فشار اکسیژن خروجی است و با توجه به مقدار اکسیژن مورد نیاز بیمار با ولوم قابل تنظیم می‌باشد. باید در نظر داشته باشید که اگر فلومتر با فشار شکن و گیج همراه باشد به این مجموعه مانومتر گفته می‌شود و اگر بدون گیج و فشار شکن باشد به آن فلومتر اطلاق می‌شود.

نحوه عملکرد مانومتر

جهت اجاره دستگاه مانومتر در تهران آشنایی با نحوه عملکرد آن نیز به شما کمک می‌کند. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که بخشی یو مانند دارد، و در این محفظه، باید مایعی ریخته شود تا بتوان با استفاده از مقایسه چگالی آن، به اندازه‌گیری میزان فشار هوا پرداخت.

خوب است بدانید که به طور معمول برای این کار از جیوه استفاده می‌کنند که یکی از بهترین و کارآمدترین مایعاتی است که می‌توان در این دستگاه مورد استفاده قرار داد. برای انجام دادن اندازه‌گیری، لازم است که ما چگالی مایعی که درون فشارسنج قرار گرفته است را بدانیم. سپس، با استفاده از این رقم می‌توانیم میزان اختلاف گاز مورد بررسی و جو را دریابیم. خوب است اشاره کنیم که در شرایطی که میزان فشار گازهایی که در دو حباب قرار گرفته‌اند، یکسان باشد، فشار این دستگاه با ۷۶۰ میلی‌متر جیوه (یک جو) برابری خواهد کرد.

 

اجاره دستگاه مانومتر در تهران
اجاره دستگاه مانومتر در تهران

 

آشنایی با انواع مانومتر

بسیاری از شما ممکن است با مانومتر و کاربردهای آن آشنایی داشته باشید و به خوبی بدانید که این دستگاه به چه شکلی عمل می‌کند و چه انواعی دارد. برخی از شما نیز ممکن است از این وسیله شناخت و آگاهی چندانی نداشته باشید و برای آشنایی بیشتر با این وسیله، خواندن ادامه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تا این جای مطلب شما عزیزان کمی بیش‌تر از قبل با مانومتر و نحوه کارکرد آن آشنا شدید. حال وقت آن است که به بررسی انواع مختلف مانومتر و ویژگی‌های خاص آن‌ها بپردازیم. به طور کلی، مانومترها را می‌توانیم به سه دسته مختلف، مانومترهای U شکل، مانومترهای مخزن‌دار و مانومترهای مایل تقسیم کنیم. هر یک از این سه دسته، ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد خود را دارند که در ادامه به شرح دقیق‌تر و جزئی‌تر آن‌ها خواهیم پرداخت.

معرفی مانومترهای مخزن‌دار

این نوع از مانومترها برای اندازه‌گیری فشارهای زیاد و یا کم مناسب هستند. البته برای فشارهای کم می‌توانیم به فشارهای تا ۱۲ اینچ آب اشاره کنیم و برای فشارهای زیاد تا ۴۸ اینچ جیوه.

معرفی مانومترهای یو شکل

این مانومتر برای اندازه‌گیری فشارهای زیاد و یا فشارهای کم مناسب می‌باشد. اگر بخواهیم به شکل جزئی‌تر به موارد استفاده و کاربرد این نوع از مانومترها اشاره کنیم، باید بگوییم که این مانومتر می‌تواند به خوبی برای اندازه‌گیری فشارهای کم از صفر تا ۴ اینچ آب و یا فشارهای زیاد نظیر فشارهایی از ۴۸ اینچ جیوه مورد استفاده قرار گیرد.

معرفی مانومترهای مایل

این نوع مانومتر تنها برای اندازه‌گیری فشارهای کم مورد استفاده قرار می‌گیرد. فشارهای کم تا ۰٫۵ اینچ آب به وسیله این نوع از مانومترها قابل اندازه‌گیری هستند.

اقدامات لازم جهت اجاره دستگاه مانومتر در تهران

ممکن است شما نیز در دسته افرادی باشید که احتیاج به اجاره دستگاه مانومتر در تهران دارید. اما نکته این جاست که در حال حاضر، اعتماد کردن به مراکز مختلف، کمی از پیش سخت‌تر شده و باید بیشتر در این موارد دقت به خرج داد. یکی از شرکت‌های معتبر و مطمئن که می‌توانیم در این حوزه به شما معرفی نماییم، شرکت اکسیژن سنتر است. که با کادری دلسوز و ماهر مشغول به فعالیت هستند که اولویت خود را، پاسخگویی به نیازها و سؤالات مشتریان نهاده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *