اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران

اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران

اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران یکی دیگر از خدمات اکسیژن سنتر است که می‌توان به دلیل ساکن بودن افراد و خانوارهای زیادی در غرب تهران از جمله مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد ساکن در این منطقه به شمار آورد.

اگر شما عزیزان تمایل دارید تا در زمینه کپسول اکسیژن اطلاعاتی مفید به دست آورید تا در صورت نیاز دچار سردرگمی نشوید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید؛ زیرا در این محتوا، نکات و مطالب مفیدی در رابطه با اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران عنوان می‌کنیم.

دلایل اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران

شاید به دلایل مختلف و زیادی و به خصوص در این دوران که بیماری کرونا و مشکلات تنفسی بین اقشار و سنین مختلفی فراگیر شده است بسیاری از افراد با تجویز پزشک باید پس از سپری کردن دوره نقاهتشان در بیمارستان، از تجهیزات پزشکی در منزل استفاده کنند.

به دلیل نیاز افراد برای مدت زمان کوتاه و معینی به این تجهیزات، ممکن است خرید این تجهیزات برای افراد گران و مقرون‌به‌صرفه نبوده؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که جهت اجاره کپسول اکسیژن اقدام نمایید.

 

اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران
اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران

 

چرا اجاره کپسول اکسیژن را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

به دلایل مختلف که در بالا ذکر شد امکان خرید برای تمام اقشار و خانواده‌ها وجود ندارد؛ بنابراین مجبور به اجاره کپسول هستند هرچند این کار فواید زیادی نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

  • اجاره کردن کپسول اکسیژن با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای شما امکان پذیر است.
  • اگر کپسول را خریداری نمایید نمی‌توانید دائماً به روزترین آن را خریداری نمایید؛ بنابراین شما با اجاره کردن جدیدترین و بهترین تجهیزات پزشک را می‌توانید در اختیار داشته باشید.
  • زمانی که نیاز نداشته باشید می‌توانید جهت فروش کپسول اکسیژن اقدام نمایید بنابراین نیاز به نگهداری و انبار کردن محصول ندارید.
  • زمانی که اجاره می‌کنید امکان نصب توسط کارشناسان شرکت برای شما وجود دارد.

این نکته نیز قابل ذکر است که این شرکت خدمات زیادی در زمینه کپسول اکسیژن انجام می‌دهد که عبارت‌اند از

نکات مهم در زمینه استفاده از کپسول اکسیژن

  • توجه داشته باشید که این گاز قابلیت آتش زدایی ندارد؛ ولی در فرآیند سوختن نقش اساسی دارد و امکان آتش سوزی وجود دارد. گاز با فشار زیادی داخل مخزن ذخیره می‌گردد؛ بنابراین مخزن‌های این گاز خیلی تحت فشار زیادی هستند و باید توجه داشت که هیچ جای این کپسول‌ها سوراخ نباشد.
  • برای استفاده کردن از سیلندر گاز اکسیژن باید از تجهیزات تقلیل فشار استفاده کنید و بعد از هر استفاده کردن شیر کپسول را حتماً ببندید و زمانی که نیاز به استفاده ندارید و هنگامی که کپسول خالی شد آن را در مکانی خنک نگه دارید.
  • حتماً سیلندرها را چک نمایید که در محل خود ثابت باشند و کلاهک داشته باشند. بیشترین دما برای نگهداری از سیلندر گاز با فشار بالا،52 سانتی گراد است. شاید برای شما جالب باشد که شارژ گاز در زمان خرید کپسول اکسیژن ایرانی تا 99.9درصد و برای اکسیژن مایع تا 99.99درصد خالص است.
  • این گاز کاملاً بی رنگ و بی بو است و در بسیاری از مکان‌ها مانند بیمارستان و در صنعت کاربرد دارد. کپسول اکسیژن در حجم‌های مختلفی از جمله کپسول ۵، ۱۰، ۲۰، ۴۰، ۵۰ لیتری قابل حمل‌ و نقل وجود دارند که پس از تمام شدن گاز سیلندر باید برای شارژ کپسول اکسیژن اقدام نمایید.

این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که خرید کپسول اکسیژن و اجاره آن را از طریق شرکت‌های معتبر انجام دهید، شرکت اکسیژن سنتر یکی از معتبرترین شرکت‌ها برای اجاره تجهیزات اکسیژن است.

در صورتی که خودتان یا عزیزانتان به اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران نیاز دارید می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را از طریق این شرکت دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *