شارژ کپسول اکسیژن شمال تهران

شارژ کپسول اکسیژن شمال تهران یکی دیگر از خدمات شرکت اکسیژن سنتر است. اگر شما عزیزان به کپسول اکسیژن احتیاج دارید و به هر دلیلی توانایی خرید کپسول اکسیژن را به صورت دائمی ندارید و در شمال تهران ساکن هستید به راحتی می‌توانید جهت اجاره کپسول اکسیژن از شرکت اکسیژن سنتر اقدام نمایید و از این کپسول در منازل و یا حتی در مسافرت‌ها، ورزش‌هایی مانند کوهنوردی و… استفاده کنید.

جهت خرید و شارژ کپسول اکسیژن شمال تهران دانستن یک سری نکات به شما کمک فراوانی می‌کند که در این مطلب نکات مهم را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

 

آشنایی با انواع کپسول اکسیژن

جهت شارژ کپسول اکسیژن شمال تهران داشتن اطلاعاتی درباره انواع و جنس‌های مختلف کپسول مهم هستند. انواع کپسول بر اساس جنس بدنه عبارت‌اند از:

 

کپسول اکسیژن فلزی

در دسترس ترین نوع کپسول، کپسول اکسیژن فلزی می‌باشد. بدنة این کپسول از جنس فولاد ساخته شده است و با توجه به وزن بالای فولاد در مقایسه با کپسول اکسیژن آلومینیومی باعث شده تا قیمت آن کمتر باشد که همین موضوع باعث محبوبیت بیش از حد این دستگاه شده است.

 

کپسول اکسیژن آلومینیومی

کپسول اکسیژن آلومینیومی از نظر شکل ظاهری نسبت به کپسول‌های فلزی شیک‌تر و بهتر هستند. وزن این دستگاه سبک می‌باشد، و نسبت به کپسول‌های فلزی خورندگی کمتری دارند، و با محیط سازگارتر هستند.

 

کاربردهای اکسیژن درمانی و کپسول اکسیژن

استفاده از کپسول اکسیژن و اکسیژن درمانی برای افرادی که نمی‌توانند اکسیژن مورد نیاز بدن خود را جذب کنند، بسیار ضروری می‌باشد. بیماری‌های ریوی مختلفی هستند که سبب اختلال در جذب اکسیژن در ریه‌ها می‌شوند از جمله این بیماری‌ها عبارت‌اند از:

  • آسم
  • بیماری ریه
  • آسیب‌دیدگی دستگاه تنفسی
  • بیماری انسداد مزمن ریوی
  • مبتلایان ویروس کرونا

 

شارژ کپسول اکسیژن شمال تهران
نحوه شارژ کپسول اکسیژن شمال تهران

 

نحوه شارژ کپسول اکسیژن شمال تهران

زمانی که از کپسول اکسیژن استفاده می‌کنید بعد از مدتی استفاده از آن، حجم اکسیژن در آن تمام می‌شود که شما باید جهت شارژ کپسول اکسیژن هر چه سریع‌تر اقدام نمایید.

شاید برای شما جالب باشد که برای انجام شارژ کپسول‌ها چند روش مختلف وجود دارد. شما عزیزان می‌توانید جهت شارژ کپسول‌ها به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه نمایید. یا از طریق شرکت‌های تولیدی و به صورت مستقیم اقدام نمایید که این روش به این صورت است که کپسول را به تولید کنندگان ارسال می‌کنید و با شارژ آن، کپسول را برای شما ارسال می‌کنند. روش دیگر این است که کپسول شما را در محل زندگی خودتان شارژ نمایید به این صورت که به شرکت‌هایی که شارژ کپسول اکسیژن را انجام می‌دهند تماس می‌گیرید و آنها با ارسال کارشناسان خود این امر مهم را برای شما انجام می‌دهند. جهت گرفتن مشاوره درباره کپسول اکسیژن می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید یا از خدمات آنلاین ما بهره‌مند شوید.

در هنگام ارسال و دریافت کپسول اکسیژن به شرکت‌های تولیدی توجه داشته باشید که زمانی که کپسول و سیلندر خود را برای شارژ ارسال می‌کنید، در زمان تحویل سیلندر خود را دریافت کنید. زیرا متأسفانه در بعضی از مراکز به صورت اشتباهی سیلندرها جابجا می‌شوند.

 

فواید شارژ کپسول اکسیژن در محل‌

مراجعه به مراکز درمانی و یا ارسال کپسول به مراکز جهت شارژ آن برای همه افراد به صرفه و گزینه مناسبی نیست. به خصوص برای افرادی که بایستی از عزیزانشان به صورت 24 ساعته محفاظت کنند اصلاً خوشایند نخواهد بود. به همین سبب می‌باشد که محبوبیت شارژ و اجاره کپسول اکسیژن در تهران شبانه روزی اخیراً طرفدار زیادی پیدا کرده است و بر تعداد مراکزی که فعالیت شارژ کپسول اکسیژن در مناطق مختلف تهران از جمله شارژ کپسول اکسیژن شمال تهران را انجام می‌دهند نیز روز‌ به‌روز‌ افزوده خواهد بود.

از جمله فایده شارژ کپسول اکسیژن در محل این است که هنگامی که شارژ کپسول در مسکن انجام می‌شود، شما ناظر عمل هستید و در زمان، انرژی و هزینه‌تان پس‌انداز می‌کنید، و در واقع احتمال جابجایی سیلندر اصلی شما با نمونه‌‌های قدیمی صفر می‌شود‌.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *