شارژ کپسول اکسیژن شرق تهران شبانه روزی

شارژ کپسول اکسیژن شرق تهران شبانه روزی

آشنایی با مراکز شارژ کپسول اکسیژن شرق تهران شبانه روزی برای بیمارانی که احتیاج شدیدی به اکسیژن تراپی دارند بسیار ضروری است. افراد زیادی به دلیل بیماری‌های مختلف و همچنین بیماری کرونا دچار مشکلات تنفسی شده‌اند که باید از کپسول اکسیژن استفاده کنند تا راحت‌تر نفس بکشند و به زندگی خود ادامه دهند.

جهت تأمین اکسیژن مورد نیاز عزیزان خود می‌توانید کپسول اکسیژن مورد نظر خود را خریداری کنید و اگر نمی‌خواهید در این زمینه هزینه زیادی نمایید یا مدت زمان محدودی احتیاج به کپسول دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اقدام به اجاره کپسول اکسیژن نمایید.

اهمیت شارژ سریع کپسول اکسیژن زمانی ملموس‌تر خواهد شد که بدون اینکه متوجه شوید؛ کپسول، خالی شده و بیمار نیاز به آن پیدا می‌کند. با توجه به ضرورت وجود اکسیژن و نیاز ناگهانی برخی از بیماران به این گاز حیاتی، گروه اکسیژن سنتر در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در مناطق مختلف از جمله شرق تهران، شمال تهران و … دارد.

هزینه شارژ کپسول اکسیژن شرق تهران شبانه روزی چقدر است؟

شارژ کپسول اکسیژن شرق تهران شبانه روزی بستگی به این دارد که آیا شما خودتان می‌خواهید به کارخانه، رجوع کنید یا از مراکزی که خدمات شارژ کپسول رو انجام می‌دهند می خواهید تا با فرستادن تکنسین خود عملیات شارژ را برای شما انجام دهند.

اگر شما به‌صورت حضوری به کارخانه مراجعه نمایید، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد؛ ولی معایبی از جمله ترافیک زیاد در تهران، تلف شدن وقت، هزینه جابه‌جایی و … دارد و به دلیل اینکه اکثر کارخانه‌ها فقط صبح دستگاه‌های خود را روشن می‌کنند، برای شارژ کپسول اکسیژن باید صبح زود به کارخانه مراجعه نمایید.

شارژ کپسول اکسیژن در محل زندگی شما برای افرادی که شرایط رفتن به کارخانه را ندارند و همچنین نمی‌توانند بیمار خود را تنها بگذارند بهترین گزینه است؛ ولی گران‌تر برای شما تمام می‌شود. اگر شارژ در محل انجام شود مزایایی دارد که عبارت‌اند از نظارت شما بر فرایند کار، صرفه‌جویی در زمان و انرژی و هزینه جانبی، و امکان جابجایی سیلندر اصلی شما با نمونه‌های قدیمی نیز صفر می‌شود‌.

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که شارژ کپسول اکسیژن به چه صورت انجام می‌شود؟ در ادامه روش شارژ کردن را برای شما توضیح می‌دهیم.

 

شارژ کپسول اکسیژن شرق تهران شبانه روزی
آشنایی با شارژ کپسول اکسیژن شرق تهران شبانه روزی

 

آشنایی با روش انجام شارژ کپسول اکسیژن

در ابتدا برای شارژ کپسول اکسیژن شرق تهران شبانه روزی باید جریان اکسیژن را قطع کرد و با استفاده از آچارهای مخصوص این کار قسمت شیر قطعی و وصلی کپسول را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید.

در مرحله دوم به وسیله تنظیم جریان هوا، فشار داخل شیر را تخلیه و خالی کرد تا زمانی که عقربه فشار، عدد صفر را نشان دهد؛ سپس اهرم تی شکل را باز کرده و رگولاتور جریان هوا را جدا کنید.

برای تخلیه هوا از روی پایه شیر رگولاتور، خارهای میخی که بیرون از سوراخ‌ها تعبیه شده را باید بلغزانید. پس از آن زائدة روی پایه شیر در قسمت کپسول جدید را جدا کرده و اطمینان داشته باشید که یک واشر روی پایه بزرگ تعبیه شده باشد و در رگولاتور وجود داشته باشد. تا اینجا بخشی از مراحل تعویض یا شارژ کپسول انجام شده است.


دیگر مقالات: اجاره کپسول اکسیژن در تهران شبانه روزی


رگولاتور را روی پایه شیر کپسول بلغزانید و به کپسول وصل کنید دقت داشته باشید که خارهای داخلی دهانه رگولاتور با سوراخ‌هایی که در پایه‌های شیر موجود هستند هم راستای یکدیگر باشند بعد رگولاتور را به سمت جلو حرکت دهید تا خارها در داخل حفره و سوراخ‌ها جای گیرند. برای محکم کردن اهرم T شکل را روی رگولاتور بچرخانید. تمام مراحل را با دقت زیادی باید انجام دهید.

زیرا اگر اهرم را به اندازه کافی سفت نکرده باشید یا واشر به درستی در قسمت خود قرار نگرفته باشد، هنگامی که شیر اکسیژن را باز می‌کنید از قسمتی نشت خواهد کرد. حال می‌توانید جریان ورودی اکسیژن را برقرار کنید. قبل از این کار دقت داشته باشید که شستی تنظیم جریان روی مدار عدد صفر را نشان دهد. با استفاده از آچار مخصوص شیر قطع و وصلی بر خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا شیر باز شود.

چنانچه درباره کپسول اکسیژن و شارژ کپسول اکسیژن شرق تهران شبانه روزی احتیاج به مشاوره و مشورت داشتید و گاهی احساس سرگردانی کردید، برای تعیین عالی‌ترین گزینه می‌توانید از خدمات آنلاین ما بهره‌مند شوید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *